Creații nocturne [7]

Well, e timpul ca să șterg praful de pe această veche categorie de la mine de pe blog. E timpul schimbărilor, așa că e timpul și pentru noi creații nocturne.

Ultima a fost acum 2 ani, deci e ceva de atunci. E abia numărul 7. Dar vor mai urma multe altele. Cu siguranță mai complexe decât acesta.

Mi-ar plăcea să schimb lumea dacă aș putea,

Pentru că unii gândesc cu totul anapoda…

Dar până una alta, mi-ar super plăcea

Ca eu să-mi fiu întru totul schimbarea.

Prin vise, gânduri, idei … să fiu o bucățică de nou în fiecare zi.

Ce-ar fi să încep cu un zâmbet nou în fiecare dimineață?

And to be happy.

Cumva, melodia asta îmi dă un vibe bun. That’s all.

Gânduri nocturne, printre creații nocturne.

Lasă un răspuns dacă dorești!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.