3 + 3 = ?

= Katie Melua.

sau cifra x. Dar ar fi doar un calcul matematic simplu și banal. => copy/paste din articolele mele din ultimii doi trei patru cinci șase șapte ani fix din aceeași dată: acesta (2014), acesta (2015), acesta (2016), acesta (2017), acesta (2018), acesta (2019), acesta (2020) acesta (2021), acesta (2022).

Am să copiez câteva din gândurile din 2014 … pentru că se potrivesc atât de bine. (frază copy/paste din 2016 și din 2017).

Ar fi trebuit să fie o zi specială dar a ajuns să fie o zi stresantă și obositoare.

. . . . . . . . . .

Ce-ar fi dacă timpul ar sta în loc? Ce-ar fi? Oare am reuși să facem toate acele lucruri pe care ni le dorim atât de mult dar pe care le ratăm pe motiv de „lipsă timp”?

Sau poate am face fix la fel ca și până acum… Am lăsa lucrurile neterminate în același loc, ne-am lăsa dorințele să staționeze iar visele ar fi oprite în loc ca de fiecare dată când nu avem curaj să le facem să devină realitate.

Oamenii își aduc aminte de tine într-o zi în care timpul își pune amprenta pe tine. În rest, ești o necunoscută invariabilă pentru care salutul e ceva mitic.

Keep dreaming …

O zi de vineri, ca oricare alta, prinsă în al job-ului macaz. Cu o dorință din aceea în care m-aș face dispărută oriunde altundeva ar fi fost să fie. Dar nu a fost să fie, decât spre seară când am gustat libertatea care dădea în week-end. Și-a dat. Nu înainte să adulmec un vin bun într-o companie extraordinară, să mă las dusă de valul iubirii și să cred că e liniștea de care aveam nevoie. Fără gălăgie, aglomerație și alți oameni în jur. Așa ca o după o săptămână stresantă, obositoare… care nu a știut altceva decât să fure energie.

Dar până aici. E timpul să mă bucur de acel 3 care se va repeta pentru următorul an. Sau pot spune că văd dublu. Să fiu puțin și amuzantă. Că de n-aș fi, aș număra zilele lipsă de la ultimul articol, ceea ce nu o voi face. Privesc înainte, nu-mi fac obligații față de mine însămi, fără zeci de deadline-uri sau aiureli din acelea că de mâine se vor întâmpla nșpe mii de lucruri. Vreau să trăiesc în prezent, să mă bucur de omul drag de lângă mine și să o ascult pe draga mea Katie, așa cum fac în fiecare an.

Îmi era dor de un semn, de o bucățică de mine… cea în care cuvintele își fac de cap și se transformă într-un articol nou. E un nou respiro pe care vreau să-l mutiplic. E magie în jurul meu, sunt și zâmbete, sunt și trăiri frumoase. Sunt și eu, aceeași eu pierdută uneori… dar găsită de-un suflet cald și-un blog plin de spațiu și idei salvate prin ciorne.

Am ales această zi să fie o rutină anuală… și uite că e. Așa că puțin din textele de anii trecuți, după cum urmează…

Adulmec aceeași melodie pe care o recomand din 2012 încoace (cu o ușoară pauză în 2013 când am recomandat Simple Plan).

Anul ăsta zic că cele 4 CD-uri de anul trecut din colecția mea cu Katie Melua au devenit 5. Și tot anul ăsta vor deveni 6, pentru că voi da pre-order la noul ei album. Și ce să vezi, nu au devenit 6 în 2020 dar au devenit în 2021. Chiar cu un vinyl al ultimului ei album. Între timp, nici un alt album de-al ei nu am mai adăugat în colecție dar am adăugat altele de la niște artiști dragi mie printre care se numără Queen, Om la lună, Poets of the fall, Boney M.

Încă nu s-a lăsat cu un concert a la Katie, Dar cu siguranță se va lăsa cândva!🙂 (citat de prin 2019 dar valabil și în prezent)

Anul ăsta am avut parte de câteva concerte și vor mai urma și altele. Muzica e pretutindeni. Și liniștea la fel.

Iar pe final, minunata ei melodie cu care v-am „stresat” în ultimii ani aici pe blog. Acum, o pot asculta de pe 2 CD-uri: primul ei album, pe care a și apărut melodia prima dată (lansat în 2003) și cel cu compilații (lansat în 2008) și care se regăsesc în colecția mea. (citat de anul trecut). Doresc să fac o completare, că acum o pot ascult și de pe unul din CD-urile din colecția „Ultimate Collection” lansată în 2018. Astfel că se fac 3. Și au rămas 3.

And now I know that there’s a link between the two
Being close to craziness and being close to you

Lasă un răspuns dacă dorești!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.