Shuffle 🔀 your mind [206]

E seară, de data asta târziu. Mai și duminică. Se pare că plimbarea s-a lungit mai mult decât mă gândisem eu dar au meritat cei 9 km, în pași vreo 14000.

Uneori trebuie să ne pierdem prin natură, să ne mai încărcăm corpul, mintea.

206. Un nou shuffle. Un nou amalgam de cuvinte.

De data asta mai scurt.

A mai trecut o săptămână plină de muncă. Urmează alta și mai plină, cu stat la ore… și un chef fără de chef.

Dar, pe lângă muncă au mai fost și lucruri bune! De viitor și prezent.

În stânga, că n-am apucat să-mi prezint noua casetă… e o gentuță specială și dragă mie, pe care abia aștept să am ocazia să o port! La mijloc o carte pariziană, pe care, ca să fiu sinceră am cumpărat-o pentru titlul ei. E o carte cu bandă desenată, în franceză. Voi încerca s-o citesc, să văd cum mai îmi e nivelul de franceză. Sper să fie ok!

Adaug o sesiune de shopping, niște pantofi noi … niște episoade din Elementary, cartea care nu a avut de câștigat luni (pentru că am uitat-o acasă), dar a câștigat zilele următoare.

Nu vreau să fie luni. Dar e musai.

Vă las cu o formație dragă mie, cu un live de la o melodie care cu siguranță a fost pe aici!

Dar e atât de faină …

Atât.

+ muzică.

Se spune că ţigara, alcoolul şi boala
Îţi fură din ani
De singurătate nu se spune nimic…

Ştiu c-avem sute de feluri
De mesaje şi-apeluri
Un hăţiş nesfârşit
Dar sunt cuvinte ce nu încap într-un plic
Prin cabluri lungi şi sateţi
Goniţi de hoarde de gigabiţi
Zâmbetul meu se pierde complet şi moare
Printre comedii fotografii
Şi virtuale elegii
Prezenţa ta m-ar bucura mai tare

2 gânduri despre “Shuffle 🔀 your mind [206]

    1. I figure it out only when I got home and looked better at the book. Haha

      Yes, the song was used for a serial that had only 2 seasons. I’m glad you like it. 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.