Shuffle your mind [78]

Here I am. Duminica. În sfârșit duminica. Dacă tot am ratat-o ultime două dăți. 🙂

Păi ce să fac, mi-a scăpat printre degete … așa, simplu și ușor.

Dar azi am prins-o bine de tot. Că doar a fost liberă. Ufff, ce bucurie!

Îmi era dor să scriu, deși am făcut-o acum câteva zile. Simt nevoia de a scrie mai mult. De a avea mai mult timp pentru mine. Și, va trebui să fac să fie. 🙂

Că altfel … nu se mai poate!

Așa că, let’s start de shuffle.

  • crazy week again? toate săptămânile sunt nebune;
  • sunt amestecate cu muncă, rutină, libertate dar și experiențe noi;
  • stări, simțiri … care îmi inundă sufletul și trupul;
  • important e să le las pe cele negative deoparte, undeva pierdute în necunoscut;
  • să încerc să adun energie pozitivă;
  • să mă las dusă de val … și să fac ceea ce simt;
  • pur și simplu;
  • nervii ar trebui făcuți să dispară;
  • supărările ar trebui să le transform în zâmbete;
  • ca mai apoi să simt că trăiesc;
  • ăsta e un mod bun de a trăi: zâmbind;
  • și de asemenea, riscând;
  • pentru că altfel, nu am cum să știu ce pierd,
  • iar eu nu mai doresc să adun regrete;
  • vreau să adun doar bucurii și momente plăcute care merită memorate și amintite;
  • voi fi mai prezentă pe aici;
  • va fi un fapt nu doar o simplă vorbă;
  • iar puțină curățenie … va fi extrem de necesară.

Atât.

+ muzică.

Nu știu de ce și cum, dar Emoții. Sistem. 🙂

 

Un gând despre “Shuffle your mind [78]

  1. Pingback: Shuffle your mind [147] | Cutia cu Gânduri by Lost illusions

Lasă un răspuns dacă dorești!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.